Jelena

tirsdag den 5. juni 2012

Den 30-10-2011 - "Model for en dag" med Amanda :-*

Et par dage før, havde jeg meldt Amanda og jeg til "Model for en dag" via min ungdomsskole's hjemmeside.

Amanda og jeg glædet os rigtig meget fordi at man ville få lagt make-up og få sat hår af nogle professionelle og så skulle man gå catwalk og få taget billeder. Vi kunne snart ikke vente mere, det ville blive så spændende.

Da dagen endelig kom, stod jeg op, gik i bad, fik morgenmad og gjorde mig klar. Jeg tog mine sorte bukser på, blå top og blå skjorte. Jeg glattede mit hår, og fik alle mine smykker på. Men ingen make-up. :-(

Jeg pakkede lidt frugt og noget af drikke i en taske. Vi skulle være der fra 13:00-15:00. Så manglede jeg bare Amanda. Imens jeg ventede gik jeg og ryddet op på mit værelse. Så fik jeg en besked fra hende om at hun snart var der. Jeg gik ud og ventede udenfor og så så jeg hendes mors bil komme kørende.

Vi skulle køre med det samme da hun kom. Da vi så kom derned, gik vi spændte indenfor. Der var en masse andre piger. Vi fik af vide at vi bare skulle gå ind, så blev vi råbt op, for at se hvem der var kommet. 

Derefter skulle vi sætte os ned ved et bord og så gik vi igang. Amanda og jeg valgte at vi ville være de sidste til at få lagt make-up og sat hår, så vi sad bare og snakkede til det blev vores tur.

Da det til sidst endelig blev min tur satte jeg mig foran spejlet og så fik jeg først sat håret op i en knold. Så fik jeg lagt make-up, blå øjnskygge, pudder, glimmer og mascare. Amanda fik lavet en fransk fletning i siden, fik glimmer, mascare, øjnskygge og pudder. Så skulle vi have taget gruppe billede med de andre og så gik vi ud bagved med fotografen for at få taget vores billede. 

Bagefter sluttede vi alle sammen med at gå catwalk og så fik Amanda og jeg printet vores endelige billede ud.

Det var en rigtig fed dag med dig smukke- jeg elsker dig.! :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar