Jelena

tirsdag den 1. november 2011

22-10-2011 med bedste'veninden og hendes kæreste :-)

Det var lørdag den 22 Oktober. Jeg skulle mødes på Brønshøj torv med bedste veninden Ingeborg og hendes kæreste Frederik. :-) Vi skulle møde Joey Moe! :-D

Da jeg var kommet ind til Brønshøj torv og havde fundet dem, gik vi ind i butikken og ventede på at Joey kom. Der var cirka en halv time tilbage. Vi stod og snakkede og stillede os i kø.

Ingeborg og jeg kunne ikke vente mere, vi var så spændte over at nu skulle vi snart møde Joey face to face. Jeg har været til koncerter med ham 4 gange, men aldrig fået mulighed for at møde ham face to face og få hans autograf. Så det var fedt at det endelig skete.

Da den halve time var gået begyndte nogle piger lige pludselig at skrige og kigge ud af vinduet og sagde at han sad i sin bil. Ingeborg og jeg kiggede ud af vinduet og der kom Joey gående! Vi blev helt vilde nu og kunne slet ikke fatte det, han havde bare det sødeste smil. :b

Vi grinte så meget, at jeg begyndte at tude helt vildt af grin. Det var simpelthen så sjovt. :-D


Da vi endelig var kommet op til der hvor Joey sad, fik vi autografer og så skulle vi gå hen i en anden kø for at få billede med ham bagefter, det gjorde vi så. :-)


Joey er faktisk rigtig sød og helt nede på jorden. Han er så sød mod sine fans og især sine små børne fans, det glæder mig virkelig at se hvordan han behandler os. :')

Når, men jeg var der i hvert fald til han tog hjem. Så da han satte sig ind i bilen, lavede jeg et hjerte til ham og så lavede han et tilbage! Dejlig dag. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar