Jelena

tirsdag den 1. november 2011

30 August 2011 - Det perfekte minut med Amanda

Det var Tirsdag den 30. August.

Amanda og jeg skulle ind og se "Det perfekte minut" i tv3 studiet! :-)
Det var kun på grund af at min kæreste, Andreas' mor, Corinna skulle være med i programmet og så ville det være sjovt at tage ind og se det.

Det startede med at hele dagen gik jeg i skolen og ventede på at få fri, jeg kunne snart ikke vente mere!
Efter skole cyklede jeg hurtigt hjem og gjorde mig klar, så kom min mor hjem og så kom Amanda. Vi kørte næsten med det samme mod Amager. I bilen på vej derind tog Amanda og jeg en masse billeder.


Da vi endelig var kommet derind, gik vi over til en slags bar og fik noget at drikke og lidt guf. ;-)
Der gik rigtig lang tid før vi kunne komme ind, vi skulle havde været inde klokken 17:45 men vi kom først ind cirka klokken 19:30. Men da vi så endelig var kommet derind og havde sat os, kom der en mand ud på scenen og underholdte os til showet begyndte.

Da det endelig startede kom Robert Hansen endelig på scenen!! Det var så fedt endelig at se ham!
Der hvor vi sad, var tæt på hvor Robert gik ud, når en deltager skulle lave et forsøg. Under showet prøvede Amanda og jeg selvfølgelig at få øjnkontakt med ham, og det lykkedes så også to gange.

Første gang det skete, kiggede vi over på ham, han drak noget vand og vi havde ikke rigtig regnet med at det ville ske, men så da han var færdig med at drikke, kiggede han lige pludselig over på os og smilte med sådan et sødt smil. Amanda og jeg var helt færdige af grin. :-D


Det var rigtig fedt at se Corinna på scenen og jeg synes hun klarede det så godt, selvom hun ikke nåede så langt. Da hun var færdig, kom en ny deltager på scenen. Amier hed han. Han har været i tv. Det er delt op sådan så det ikke kom på samme tid, men Corinna er med i "det perfekte minut" den 3. december på tv3 klokken 20:00 :-)

Efter hele showet spurgte jeg Corinna om hun ikke kunne finde Robert Hansen, fordi han var gået ind bagved. Hun gik ind og så da hun kom ud igen, var Robert med.. Amanda og jeg var så glade, vi fik hans autograf og fik taget billede med ham.

Det var en rigtig dejlig og uforglemmelig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar